Τόπος και χρόνος παράδοσης
Η Εταιρία δέχεται παραγγελίες για παραδόσεις προϊόντων σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Σερβία.
Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο», εκτελούνται. Τα προϊόντα παραδίδονται στον πελάτη εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την εταιρία, τις καθημερινές, μεταξύ 9:00 – 17:00. Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων εκτός Ελληνικής επικράτειας ή σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής. Η εταιρία, ωστόσο, με την αποδοχή της παραγγελίας υποχρεούται να ενημερώσει εγγράφως τον πελάτη για τυχόν καθυστέρηση της παράδοσής της.
Για τα προϊόντα με την ένδειξη «Μη Διαθέσιμο» ή «Κατόπιν παραγγελίας», ο χρόνος παράδοσης ορίζεται μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη.
Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής, ορίζονται μονομερώς από την εταιρία και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται σύντομα» ή «Κατόπιν παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Ωστόσο, δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας.
Τρόπος παράδοσης παραγγελίας- Χρεώσεις για παραδόσεις
Παραδόσεις σε περιοχές εντός Ελληνικής επικράτειας -Υποχρεώσεις
Τα παραδοτέα προϊόντα και υπηρεσίες, κατόπιν παραγγελίας, αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρία.
Η Εταιρία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής και τα γνωστοποιεί στον πελάτη με την ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας, καθώς και το κόστος αποστολής – αν υπάρχει – αλλά και τον χρόνο παράδοσης. Σε άλλη περίπτωση, επιτρέπεται να τον ενημερώσει και αργότερα με νεότερη αλληλογραφία, εφόσον η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό και απαιτείται η λήψη ενημέρωσης από αρμόδιο μεταφορέα (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά όταν η παράδοση θα γίνει σε νησιωτική ή ακριτική περιοχή κ.λ.π.).
Η αποστολή των πωληθέντων γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής και του μεγέθους των παραδοτέων, εφόσον το συνολικό τίμημα της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 100 €. Για παραγγελίες αξίας κάτω των 100 ευρώ, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος μεταφοράς (3,00 ευρώ), συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους και εάν η αποστολή των πωληθέντων γίνεται με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή , τότε επιβάλλεται επι πλέον χρέωση 2,00 Ε.
Παραδόσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Η Εταιρία δύναται να εκτελεί τις παραδόσεις των προϊόντων με δικά της μεταφορικά μέσα, εφόσον οι τόποι παράδοσης βρίσκονται εντός του πολεοδομικού ιστού των Δήμων που απαρτίζουν την πόλη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Για θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρίας στο τηλέφωνο 2310862661 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-16:00).
Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Παραλαβή από το κατάστημα (Collect@store)
Η Εταιρία παρέχει στον πελάτη τη δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της (e-shop), όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα διατηρεί με το εμπορικό σήμα «ΑΝΤΑ», πανελλαδικά. Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του e-shop τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από ένα από τα καταστήματα λιανικής που διατηρεί η Εταιρία, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας. Ο πελάτης θα μπορεί να προσέλθει στο κατάστημα της επιλογής του για την παραλαβή της παραγγελίας του, κατόπιν ενημέρωσής του με e -mail ή τηλεφωνικά. Εάν ο πελάτης δεν προσέλθει για την παραλαβή της παραγγελίας του εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημέρα της ενημέρωσής του, τότε η παραγγελία του ακυρώνεται. Τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί από τον πελάτη του επιστρέφονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στους όρους λειτουργίας του e-shop.
Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη
Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου, αξιόπιστου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.
Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας και επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρίας. (Τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία).
Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.
Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η Εταιρία, όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της Εταιρίας να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η Εταιρία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την Εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.